Levertijd van mijn bestelling

Wij willen je natuurlijk zo goed mogelijk op de hoogte houden van de levertijd van je bestelling. Als je een bestelling (op voorraad) hebt geplaatst voor 17:00 uur, dan zou je deze de volgende werkdag moeten ontvangen.

Mijn bestelling was niet op voorraad en ik heb nog niets gehoord
Per mail houden wij je op de hoogte van de week waarin je bestelling geleverd wordt. Deze mails zou je regelmatig moeten ontvangen. Heb je al een tijdje niets gehoord over de verwachte leverweek? In dat geval kan je altijd de laatst gecommuniceerde leverweek aanhouden. Is deze al verlopen? Neem dan contact met ons op zodat wij het voor je kunnen uitzoeken.

 

Mijn bestelling was wel op voorraad, maar ik heb nog niets gehoord

Het zou kunnen zijn dat je e-mailadres verkeerd genoteerd staat waardoor je de mails niet ontvangt. De mail met het tijdvak ontvang je pas in de avond voor de dag van levering, houd hier rekening mee. Neem contact met ons zodat wij je verder kunnen helpen.

 

De levertijd van mijn bestelling wordt steeds uitgesteld

Wij begrijpen dat het erg vervelend is als de levertijd steeds wordt uitgesteld, en hierin zijn wij helaas afhankelijk van de leverancier/fabrikant. Als jij je bestelling eerder nodig hebt en het nu te lang duurt, neem dan contact met ons op. Wij kijken dan direct wat we voor je kunnen betekenen!

 

Goed om te weten: houd je bestel- of ordernummer bij de hand als je contact met ons opneemt zodat wij direct met je order mee kunnen kijken!

Klantenservice

Heb je nog vragen? Dan staat onze klantenservice voor je klaar! Bel naar 010-7171866 of vul het contactformulier in. Je kan ons ook mailen: info@fietsenplaats.nl Binnen één werkdag ontvang je van ons een reactie.

Heb je vraag niet gevonden?

Naar Klantenservice