Wat te doen bij klachten?
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over het product, de voorlichting, de behandeling, of bejegening van Fietsenplaats.nl
We hopen dan dat u dat zo snel mogelijk duidelijk maakt, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of een fout te herstellen.
Waar kunt u een klacht indienen?
U kunt altijd een officiële schriftelijke klacht indienen bij Fietsenplaats.nl per mail.
Of door het schrijven van een brief naar:
Fietsenplaats.nl
t.a.v. klantenservice
Admiraal de Ruyterweg 24A
3031 AC Rotterdam
Nederland
Na ontvangst van uw schriftelijk klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure.
We stellen het echter op prijs dat u er eerst met uw contactpersoon bij Fietsenplaats probeert uit te komen. Als dat niet lukt, vraag dan naar zijn/haar leidinggevende en probeer het met hem/haar op te lossen.
- Bellen met de Fietsenplaats klantenservice tel: 010-7171866
- Per e-mail: info@fietsenplaats.nl
Geschillen Commissie
Mocht u niet tevreden zijn met onze klachtenafhandeling dan kunt u zich wenden tot de stichting geschillen commissie.